HELLO HELLO:)<3

Hejsan allihopa nu är jag hos Empa:)<3 vi har sovt över igår var vi på studsmattan som vanligt och se gick  vi och åt hos hennes grannar:)<3 FETT GOD MAT ASSÅ!!<3

Sen var vi uppe halva natten och var på fb:D<3
HAHA vi hade fett kuuuuuul!!!<3

Idag vaknade vi och åt frukost sen gjorde vi oss i ordning och allt:) sen hoppade vi studsmatta ett tag efter det gick vi hem te mej för jag skulle packa för att jag åker te finlad imorron 24/7-2011:) jag bor ju där:) Sen när jag hade packat klart åkte vi hem te empa igen och bakade kladdkakemuffins som blev SKIT goda!!<3

Nu sitter vi o chipmunks single ladies:D skit braaa!!<3

MVH: jempa & empa:)<3<3<3<3<3<3

PS: tack för att ni läser vår blogg alla läsare
:D<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0