I feel a song coming on!

Hejsan allihopa!

Ehm...jag lyssnade på musik och då slog det mig, Jempas och min gamla låt.

Vi skrev denna helt själva i 2-3:an? Och vi var jättestolta haha! :D

Såhär gick den
Empa Jempa skulle ut o kämpa, o dem sa det på 70-talet, till vilda västern skulle dem fara, just nu så kämpar dem för fullt, JA
Det var en gång två flickooor som alltid kämpade så hårt, yäy!
Empa Jempa skulle ut o kämpa o dem sa det på 70-talet till vilda västern skulle dem fara, just nu så kämpar dem för fullt, JA!

Vi ville vinna Lilla Melodifestivalen ^^

Btw: Snart fyller våran blogg 2 år ! ^^)

Till något helt annat....

Senare ska mina föräldrar till mina grannar och fira dem, för dem är ju rätt bra vänner.
Jag vet inte om jag ska följa med?
Isåfall om jag följer med, så uppdaterar jag inte något mer ikväll.
Informerar er mer om det senare.

//Empa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0